Wszystkie bestsellery

3D ACA Orange Flex 2500 6" 152mm

11,90 zł
Brutto
Ilość

 

Polityka prywatności

 

Warunki dostawy

 

Zwroty i reklamacje

Opis

Oszczędź godziny szlifowania i pracy dzięki szlifowaniu maszynowemu, pozostawiając płytki, jednolity wzór śladu szlifowania. Szybkie usuwanie skórki pomarańczowej z pojedynczego panelu nadwozia lub całego pojazdu jest możliwe dzięki tarczom ściernym 3D Flex. 

Sekret tkwi w technologii ściernej Alpha Ceramic Alumina stworzonej przez 3DProducts.com. Wielkość cząstek, kształt, twardość i cięcie są zaprojektowane i kontrolowane, aby stworzyć trwały dysk ścierny, który tnie szybko, pozostawiając płytki, jednolity ślad po szlifowaniu, który szybko i łatwo się poleruje.

Podczas szlifowania maszynowego w celu usunięcia skórki pomarańczowej, faktury powierzchni i innych wad lakieru, szlifowanie maszynowe przy użyciu tarcz ściernych 3D ACA – Alpha Ceramic Alumina Flex jest bezpieczne, szybkie i bardzo wydajne.

Co to jest?

Cienkie tarcze ścierne do stosowania na szlifierce oscylacyjnej .

Co to robi?

Szybko i skutecznie wyrównuje strukturę skórki pomarańczowej i innych powierzchni, tworząc płaską, jednolitą powierzchnię gotową do obróbki plastycznej.

Kiedy tego używać?

Na świeżo wykonanym niestandardowym lakierze, aby uzyskać wykończenie przypominające samochód wystawowy lub fabryczną skórkę pomarańczową.

Dlaczego warto stosować tarcze ścierne 3D Flex, a nie inne opcje?

Świetne pytanie, ponieważ na rynku są inne opcje. Istnieje szereg kluczowych cech i korzyści, które sprawiają, że nasze tarcze ścierne są lepszym wyborem i mają lepszą wartość. Po pierwsze, technologia ścierna jest nasza, stworzyliśmy ją lub wymyśliliśmy od podstaw, w tym przekształciliśmy oryginalne surowce w zmodyfikowane surowce. Więc nikt inny nie ma dostępu do tej samej technologii ziarna ściernego. Materiały ścierne są projektowane od surowców do gotowego produktu. Kluczowym aspektem posiadania tak dużej kontroli jest nasza zdolność do określania rozmiaru, kształtu, twardości, zdolności cięcia i czasu rozpadu. 

Następnie materiały ścierne są mocowane do cienkiej warstwy za pomocą procesu, który zapewnia równomierne rozmieszczenie na całej powierzchni dysku. Kontrolując wielkość i rozmieszczenie cząstek, kontrolujemy głębokość śladów szlifowania i wzór śladów szlifowania. Rezultatem jest wzór śladów szlifowania, który jest płytki i równomierny na całej powierzchni. Oznacza to nie tylko, że ślady szlifowania polerują się szybciej i łatwiej, ale także, że pozostawiasz więcej farby na powierzchni i utrzymujesz niższą temperaturę polerowania.

Nasza opatentowana technologia zapobiegająca zapychaniu zapobiega „cementowaniu” cząstek farby na powierzchni tarczy ściernej, co oznacza więcej cięcia przy mniejszym ryzyku warkoczyków. Oczywiście, należy często czyścić powierzchnię tarczy, ale wszelkie cząstki farby łatwo się usuwają, zamiast uderzać w tarczę w sposób, w jaki trudno, jeśli nie wręcz niemożliwy, jest ich usunięcie. W rzeczywistych testach średniej twardości farby można spodziewać się użycia jednej tarczy do szlifowania jednego panelu nadwozia. Istnieją wyjątki od obu skrajności, w przypadku niektórych lakierów można uzyskać mniej niż panel (naprawdę twarda farba z nadmiarem skórki pomarańczowej) lub dwa panele nadwozia w przypadku miękkiej farby z mniejszą ilością skórki pomarańczowej. Ponieważ twardość warstwy wierzchniej jest zawsze nieznaną zmienną, nie składamy konkretnych oświadczeń, ale pozwalamy, aby ogólna wydajność naszych produktów mówiła sama za siebie.

Szczegóły produktu